[LINUX:20735] FW: güvenlik üzerin

From: fatih ozavci (fatih.ozavci@superonline.com)
Date: Wed 18 Oct 2000 - 10:49:16 EEST

Merhaba arkadaşlar,

        Linux ve diğer sistemlerin güvenliği , linux üzerinde çalışan toollar
(nessus, saint v.s.) ve bir sistemin güvenliği temel olarak nelerdir gibi
konularda mail trafiği yapabileceğimiz bir liste varmı ? yada bu listede
böyle bir trafiğe katılabilecek arkadaşlar var mı ? öğrenmek istedim.
        Linuxta Güvenlik, Firewall , Toollar ile ilgili türkçe döküman eksikliğini
eminim benim kadar hisseden arkadaşlar vardır. Belki bu konudada bir girişim
başlatabiliriz.
        Amacım firewallar, nessus, saint , nmap v.s. üzerinde biraz bilgi almak az
da olsa bildiklerimi paylaşmak... umarım aynı fikirde arkadaşlar aramızda
vardır... Sewgili görkemin deyimiyle.... sewgi, saygı, linux... :-)