[LINUX:20718] Re: HD sorunu

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Wed 18 Oct 2000 - 07:32:27 EEST

Merhabalar..
Bendeki board gigabyte XB/ZX ?? mi ne.. Ondada UDMA 66 desteği yok.
Neyse.. 15 gig lik HD in once 10 GB i Windows 5 gig i Linux idi.. sorunsuz
çalıştı..
BU arada Bios 15 gig olarak goruyor..
şu andaki son durum ise
15 gig tamamen RH 7.0 yuklu .. Partitonlar ise; 25 MB /boot 4 Gig /root
ve 256 MB i Swap.. geri kalnıda / dizini..
Vaktim olmadığından daha hiç optimizasyon a girmedim.. ve sorunsuz olarak
canavar gibim calışıyor.
Eger aşağıdaki cozumleri yzaptıyusanız ve ahal sorun yaşıyorsanız.. Bu
durumda ana kart da sorun var veya birseyler eksik gibime geliyor
Selamlar
ARiF