[LINUX:20692] Re: acil yardim

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Tue 17 Oct 2000 - 17:13:24 EEST

On Tue, 17 Oct 2000, mehmet kazak wrote:

> Arkadaslar sizlerden oncelikle ozur diliyerek sorunumu acikliyorum:
> Biz kazakistanda bir turk universitesiyiz ve bizim laboratuarlarda win98 yuklu
> biliyorsunuz win98de butun oyunlar calisiyor, cocuklarda derslerde oyun
> oynuyorlar dekanliktanda oyunlari temizlememi isteyorlar ben temizledikce
> onlar tekrar yukluyorlar valla basa cikamadim. biara ntworkstation 4.0
> yukliyeyim dedim ondada java calismiyor(cunku soy ad olarak 3 karekterden
> fazla kabul etmiyor nt)sizden istirhamim bu meseleyi nasil cozebilirim bana
> [...]
Selamlar,
Eger kritik onemde win programlari kullanmiyorsaniz
Tum clientleri Linux yukleyin kurtulun derim.. Boylece Sadece sizin
erisim verdiginiz kadar programlari kullanabilirler.
Yok biz windowstan vazgecmeyiz diyorsaniz O zaman Windows WS 4.0 ve Linux
PDC Samba Server kurmaniz yararli olur.. Ingilizceniz varsa Sambanin cok
iyi dokumantasyonu var.. Ingilizceniz yoksa www.gelecek.com.tr'de samba
ile ilgili bir Turkce kitap vardi onu kullanabilirsiniz..

Sunuda belirmek isterim ki Office yada programlama dilleri konusunda Linux
kurunca hicbir sIkIntI cekmessiniz.

iyi calismalar
dS