[LINUX:20667] HD sorunu

From: idris yuce (idris@ytm.com.tr)
Date: Tue 17 Oct 2000 - 12:15:33 EEST

merhaba,
ufak bir sorun yardimci olacaklara tesekkurler...

bilgisayarin hd sini degistirdim ama beklenmedik sorunlarla
karsilastim...
onceki hd quantum fireball EX 6.4 Gb 5400 RPm di. Bu hd ye sorunsuz
linux ve windows kurabilmistim ve de gayet guzel calisiyolardi. Ancak hd
yi 15 GB Quantum fireball 7200 RPM yaptiktan sonra isler degisti. Dosta
fdisk yapinca total disk space is 504 MB diyo hd 15 GB oldugu halde
Fdisk bole dedigi halde hd nin tamamini kullanabiliyorum. yani
partitionlarin toplami 15 gb ediyo. Linux kurarken bu seferde acilistaki
lilo boot yazisi surekli yanip sonuyo ve alet kilitleniyo. Setup da ide
hd detection yaparken dogru ozellikler gorunuyo. Acaba yapmam gereken
baska bios ayarlari falan mi var...

configurasyon:

abit bh6 anakart
pII350 islemci
quantum 15GB fireball 7200 RPM
64 MB ram

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler..
herkese iyi calismalar....