[LINUX:20606] RE: Internet uzerinden egitim.

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Mon 16 Oct 2000 - 15:14:24 EEST

Sayın Ornek ve Selçuk Üniversitesi ekibini girişimlerinden dolayı
kutlarım.

Takıldığım bir tek noktayı ve teşekkürlerimi liste ile de paylaşmak için
özel yazmak yerine listeye yazmayı seçtim.

Acaba yapılan eğitim "SANAL" bir eğitim mi? Bence burada sanal sözcüğü
kullanılmamalı. Amaçlanan "GERÇEK" bir eğitim. Bu nedenle "san ki
eğitim" çağrısı yapacak bir ad bence uygun değil.

Benzer kullanım bazen alışveriş içinde oluyor. "Sanal alışveriş" değil,
gerçek alışveriş yaptırmaya çalışıyoruz. "Sanal" olan yalnızca "malların
sergilendiği dükkan", o nedenle "Sanal Mağaza" olabilri, ancak sanal
alışveriş olamaz.

Sizi de sanal dersaneniz için kutlayayım. Sanal dersanede gerçek
dersaneden daha iyi "gerçek" eğitim vereceğinize inancım tam...

Selam ve sevgiler.

"M.Nevzat ORNEK" wrote:

> Merhabalar,
>
> Internet uzerinden egitim konusunda selcuk niversitesi
> su an Ataturk ilkeleri inkilap tarihi Turkce ve ingilizce derslerinin
> vermekte. Universitemizde bu dersler sadece bu yil olmak uzere yuz yuze,
> TV den

Tanju Aktug