[LINUX:20600] Re: Apache Takiliyor.

From: K. Egemen Ozden (ozdenkem@btae.mam.gov.tr)
Date: Mon 16 Oct 2000 - 13:23:46 EEST

merhabalar....

bilmiyorum sorunun bununla mi ilgili ama SYN overflow attack diye bir sey
var. Bildigim kadariyla bu saldiri soyle calisiyo.

Client(hacker) makine server a SYN packeti yolluyo(TCP connection setup
icin gerekli)
Server(httpd, kurban) client a SYN yolluyo(bu da gerekli)
ama client gereken ACK i yollamiyo.
Client bunu binlerce kez yapiyo Network tablolari doluyo.
IP spoofing yaparak iz birakmiyo.....

Boyle bir seye hic rastlamadim ama sorunun buna cok benzemekte.

Cozumu ise bilmiyorum