[LINUX:20594] Ynt: firewall server

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Mon 16 Oct 2000 - 11:09:27 EEST

Merhaba,
    Ben Intelin seattle PIII 450 ile linux RH6.2 gayet iyi çalışıyor, bir
sorun bildiğim kadarıyla Inteli APM' ACPI ayarlarında sorun çıkardığı ben
böyle bir sorun yaşamıştım APM kapanınca sorular kendiliğinden kayboluyor,
NAT için bir deneyimim olmadı bildiğim bir şey Intel chiplerin arasıra bu
gibi sorunlar çıkardığı,
    selamlar