[LINUX:20583] Give me the Turkish or give me the death

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Mon 16 Oct 2000 - 04:44:25 EEST

Yine selamlar,

 tar -zxvf Turkce-1-0.i386.tar -C /

gzip: stdin: not in gzip format
tar: Child returned status 1
tar: Error exit delayed from previous errors

Sonucunu veriyor

tar -xvf Turkce-1-0.i386.tar -C /

komutu ise problemsiz acti (daha once -zxvf yapamamamin nedeni yine buydu),
reboot edince desktopta ingilizce ve turkce iconlari gozuktu fakat turkceya
bastigimda :\374\376i\366\347. Seklinde karakterler aliyorum t<enter>
yapinca ise
setfont: PIO_FONT: Invalid argument

Sonucuyla karsilasiyorum, umarim sikilmamissindir ama bende slackware'i
seviyorum ama sonuc bu iste, ben zaten daha onceki denemelerimde buraya
kadar gelmistim, sanirim senin yardiminla bu isi halledecegiz ve Fakultemizi
slackware'e dondurecegiz, -umarim-

(Tabii KDE'de sonunda 8859-9 u gordu, fontlarin hepsini 8859-9 a cevirmeyi
unutmadim ve ne olur ne olmaz diyerek bir kere daha reboot ettim.)

Sevgilerimle, iyi calismalar.

On Sun, 15 Oct 2000, NES wrote:

>Hocam rpm2tgz ile tgz ye cevirdiyseniz
>tar -zxvf filename -C / demeniz grekiyor,
>tabi gunzip le gz yi kaldirirsaniz sizin yaptiginiz gibi olmasi lazim.
>-C / diyince dosyalari direk / a aciyor, boylece dosyalar gitmeleri
>gereken yerlere tam olarak oturuyorlar.
>
>KDE de Root un DEsktop ina bir kac bir sey koyuyor.
>Ayrica /bin/ in altina 'e' ve 't' diye iki dosya koyuyor,
>e diyince klavye ingilizce oluyor.
>t diyince turkce tabi text ortamda.
>X icin de /etxc/XF86Config e daha once gonderdigim satirlari yazarsiniz.
>Onsan sonra X i actiginiz da Iso8859-9 destekli olarak acilacaktir.

> [...]

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)