[LINUX:20570] Journal FS!!

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Sat 14 Oct 2000 - 23:03:47 EEST

Selamlar,

Yeni gelecek olan sunucularimiz uzerinde Reiser,ext3,xfs yada jfs'nin
hangisini kullanacagima bir turlu karar veremedim.
Ext3'u sorunsuz kullaniyorum (30GB Disk uzerinde simdiye kadar beni pisman
etmedi)
Ama yinede Twidee koda pek el atmiyor. Reiser uzun zamandir kullanilan bir
journal fs ama ondada sorunlar cikiyor(OCD'nin soyledigine gore)
Xfs yenile dist edildi testlere gore pek sorun cikarmiyor(mus)
jfs ise ibm'Ưn dist ettigi ve iyice oturan bir sistem ama eksikleri var

Simdi benim derdim su:
Sistem bana sorun cikarmamali,Asiri yuk altinda olayinda tokezlememeli ve
kernel updatelerden geri kalmamali.

Oneriniz nedir.
dS

Not:Mumkunse test etmisseniz bilgi verin.