[LINUX:20568] NAMED

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Sat 14 Oct 2000 - 20:42:07 EEST

Merhaba.

Gecenlerde slack 7.0 kurup named i configure calistirmistim sorunsuz bi sekilde.

Fakat loglara bakinca named in dogru calismadigini gordum. (tail -f /var/log/messages)

Verdigi hata yi assagida yazdim...

Tanimlanmis her virtualhost u bu sekilde sayip arkasindan da finddns error hatasi veriyor.

Oct 14 18:27:29 galaxy named[953]: Sent NOTIFY for "is-mail.net IN SOA" (is-mail.net); 2 NS, 2 A
Oct 14 18:27:36 galaxy named[953]: sysquery: finddns error (NXDOMAIN) on galaxy.emrebilgisayar.com.tr?

Bir firkri olan varmi?

Localdeki bir makinadan bakinca hepsi calisiyor gorunuyor ama disaridan bakinca, bazi domainler calisiyor bazilari calismiyor...

Mehmet OZDOGAN
mehmet@emrebilgisayar.com.tr

-SM & WM