[LINUX:20549] Re: Slackware Mandreke Red Hat hangisi?

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Sat 14 Oct 2000 - 09:24:55 EEST

Murat Koc wrote:
> En linux hangi linux diye birsey yoktur. Hepsi Linux sonucta.
Burada iyi demissin Murat...

> Ben her zaman oldugu gibi yine SuSE derim.
Burada gene ucmussun. <VBEG>

Kanimca kernel ve uygulamalar belli bir duzeyde (AKA, stable release)
oldukca, hangi Linux'u kullandiginizin makyaj haricinde bir farki yok...
Gerisi gene kisisel secenek... Ben Suse ve Mandrake'ye soguk bakiyorum,
Redhat ve Slackware diyorum, Murat Suse diyor, Redhat'i yerden yere
vuruyor (eeh, 7.0 harbiden tat vermedi) filan falan... Olcak o kadar.
:-)

En iyi Linux, alpha ve dakkabasi cakilanidir. :-)
Ayricana en iyi Linux productionda kullanilmaz. Uctum gene.