[LINUX:20528] Re: Slackware Mandreke Red Hat hangisi?

From: Tayfun ASKER (tayfun@ie.metu.edu.tr)
Date: Fri 13 Oct 2000 - 16:45:12 EEST

selamlar,
 linux'a slack ile basladim. slack ile devam ediyorum. halimden memnun oldugumu
soyliyebilirim. en "low level" linux'un slack oldugunu dusunuyorum(mandreke ve
rh'ye gore). bu da en iyi ogrenme ortamidir bence. slackware 7.1 iyi bir
baslangic noktasi. www.slackware.com/book adresinde baslangic seviyesindekiler
icin yararli olabilecek bir kitapta mevcut.

amazon neden boyle bir sacmalik yapmis anlamadim. olsa olsa turkiye adresli
siparislerden cok fazla kazik yediklerindendir. internet uzerinden serbestce
edinilebilen bir programin bir ulkeye satisinin yasak olmasi biraz
abuk geldi bana. amazon'a hic eyvallah etmeden www.wccdrom.com adresinden dort
cd'lik set almak mumkun.

kolay gelsin

T.