[LINUX:20465] Re: Ynt: Re: mail server kurmak istiyorum

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 12 Oct 2000 - 11:57:48 EEST

Sorunsuzluk ucuzluktan onde gelen bir faktor. Bence burda yaklasim "ayni
kalitede servisi sun yerine Linux box la verebilirsiniz" seklinde olmali.
Daha ucuza benzer bir cozum uretmek yeterince acik degil. Sadece bir
fikirdi, herhangi bir tartisma baslatmak istemiyorum..

Sevgiler,

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175