[LINUX:20454] Re: Oracle import

From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Thu 12 Oct 2000 - 10:03:58 EEST

merhaba,
www.linux.org.tr adresinde kernel nasil derlenir dokumani var.
belirttiginiz iki dosya var kaynak kodlarinda var.
manualde yazan degiskenleri bulup yeni degerlerini yazin. (manual'de yaziyor.)
derleme bittikten sonra bir daha deneyin.
bir baska cozum ise import islemini table bazinda birkac parcada tamamlamak
olabilir.
bir de max. dosya buyuklugu linux'da sanirim 2 GB. datafile buyuklukleri bundan
kucuk olmali.
iyi calismalar,

--
Murat Kasikcioglu