[LINUX:20447] Re: Webmail

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 12 Oct 2000 - 01:49:46 EEST

Adil AKYUZ wrote:

> MerhabaWebmailde kişi mail atarken kendi adresi yerine başka bir adres
> yazmış...Benim bu maili hangi kişinin acount u ile attığını bulmam
> lazın..ne önerirsiniz...sistem redhat 6.0 gelen mail aşağıdaki
> gibi From birisi@ksu.edu.tr Sun Oct 8 17:06:58 2000
> To: yemre@ksu.edu.tr
> From: birisi@ksu.edu.tr
> Date: Sun, 8 Oct 100 14:06:57 GMT

Maalesef oyle bir kavram yok. Yani gonderenin account u gibi. SMTP asagi
yukari soyle birsey

C: HELO (YADA EHLO)
S: sendmail xxxxx.
C: FROM aaa@cxcx.com
S: OK
C: RECEIPT bbb@ccc.com
S: OK

gibi. burada access kontrolu from ve receipt te yapiliyor. Sizin
sendmail de account bazinda kontrol yapilmamissa ben burda
atkafadan@cxcx.com email adresini kullanarak saga sola mail
gonderebilirim. Alici da atakafadn@cxcx.com dan mail geldi sanir.

Bilmem anlatabildim mi...

Dogan Zorlu,