[LINUX:20403] Re: Mandrake 7.1 ve KDE

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Wed 11 Oct 2000 - 05:09:25 EEST

Selamlar..
Tamamen turkce den kastim; bir sure daha bu problemleri yasayabilecegiz
demek istemisdim. Ama gulu seven misali..
bir iyi tafafi var ki; Linux'u boylece daha iyi tanima firsati
bulabiliyoruz.. Sorunu olmayan bir linux dagitiminin neresinde ne var! nasil
ayarlanir! neler nasil degistirilir! fortlar bunu neresinde yahu! gibi daha
bir suru seyleri nasil ogrenebilirdik ki. Hep birilerinin bir seyler
yapmasini nasil bekleyebiliriz ki bizlerde kendimize duseni yapmadikca. en
ufak bir sorunda listeye sariliyoruz, yardimci olmaya calisan arkadaslara
yeri binlerce tesekkur az gelir.
    Ben amator bir linux kullanicisi olarak butun linux dagitimlarini
inceleme firsati buldum. incelemeye de devam ediyorum. anlatmak istedigim su
veya bu dagitim degil, hepsini bir linux kullanicisi incelemeli. biz bu
dagitimlari inceleyerek bu konuda iyi calisan hakkini veren linux
dagitimlarini desteklemeliyiz ki daha iyi dagitimlar uretebilsinler. ben
sunu anladim linux sistemi cok buyuk sistem. bunun isiginda biz linux
kullanicilari turkler olarak da bir seyler yapmali, yapanlari da yapmalari
icin beklememeli onlara destek olmaliyiz.
   adamlar linux yapmis biz kullanmasini bilmiyoruz, yeni kullanicilara bu
yonde destek ve yardimci olmaliyiz, linux serverlere basladigimda kimseden
yardim alamadim. Sn Gorkem Cetin beyin kitaplarindan cok yararlandim. Gorkem
bey gibi bizim daha cok onderlere ihtiyacimiz. diger arkadaslar alinmasin
kaynaklarindan yararlandigim tek kisi oldugu icin onu ornek aldim. Diger
arkadaslarinda bilgilerini biz amator arkadaslarla paylasmalarini
bekliyoruz. bu sekilde bir seyler yababiliriz dusuncesindeyim.
Herkese kolayliklar, linux lu gunler dilerim.
Zafer BAHADIR zbahadir@turk.net