[LINUX:20398] Re: Mandrake 7.1 ve KDE

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Wed 11 Oct 2000 - 01:30:38 EEST

Sanirim Mandrake 7.1 in turkce ile arasi pek iyi degil..
*Turkce olarak kurulum yaptiginizda KDE de konsollarin bir cogu
calismamakta..
*Mandrake Update de sorunlar yasaniyor ve saatlerce kilitleniyor.
hartresetten sonra ise ayni sey kernel Panic!!!
*sistemi yeniden eng. olarak update edildiginde sorun duzeliyor.. KDE ise
bir cok denememe ragmen asla dogru calismiyo. diger X lerde ise sorun yok.
Tek cozumun X i kullanmamak ise de windoze kullanmayacak sak X i
kullanabilmeliyiz sanirim, ve en azindan Eng olarak. Windoze lerde azmi trk
sorunu yasadık. Windoze 3 lu yillari animsayin. bence tamamen turkce olarak
linux kullanmak icin biraz erken..
Bunlarda benim izlenimlerim...
linux'lu gunler
Zafer BAHADIR