[LINUX:20397] Re: http://www.microsoft.com/ntserver/nts/news/msnw/LinuxMyths.asp

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Tue 10 Oct 2000 - 22:34:20 EEST

Selam arkadaslar,

MicroZort'un iddiasina gore linux daha az stabilmis cunku file system su
imis bu imis, adamlarin daha initd'nin ne yaptigindan haberleri yok, Bizim
NT'ci arkadaslarin bizim fakulteye kurduklari NT4 bize iki ay dayanmadi, her
sabah direkt olarak serverin basina giderek makinayi dugmesinden reboot
ediyordum, bizim asil serverki hala 2.0.30 kernelle 4 yildir hardware
degisiklikleri ve haber verilen uzun elektrik kesintileri disinda hic bir
problem yasamadi 100 gunluk rebootsuz gunler az gormedik.

Her neyse aslinda gercekleri anlayamamais olmalari normal ve daha iyi bence,
Unix butun OS'larin kat kat ustundedir. Unix Linux'la SCO gibi kan emici
firmalarin elinden kurtulunca durum bugun bildiginiz gibi oldu. Hic
unutmuyorum DEC firmasi tcp/ip ve ppp uygulama programi icin bizim
Universiteden 75.000 dolar talep etmisti, tek bir makina icin...

Iyi calismalar.

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)