[LINUX:20390] Ynt: Re: Kppp Sorunu

From: Linux (linux@teleticaret.com)
Date: Tue 10 Oct 2000 - 19:34:36 EEST

Sevgili arkadaslarim /etc/ppp/options dosyasina "noauth" satırını eklemeden
once sunları denedim.

- Pap seklinde zaten bu hatayi veriyordu.
- Terminal olarak baglandim. yemedi. gene ayni hatayi aldim.
- Chap modunda baglandim gene yemedi. ayni hatayi aldim.
- pppd 'yi disardan calistirdim. gene olmadi. Bu sefer daha degisik hata
mesajlari aldim.
    Kppp'de sapitti zaten. Modem takilmaya basladi.
- /etc/ppp/options dosyasindan lock ifadesi kaldirdim denedim olmadı.
- /etc/ppp/options dosyasina daha farklı ifadeler koydum gene olmadi.

netconf programı yardımıyla ppp'yi ağa enable yaptım. Gatewayi iptal ettim.
/etc/sysconfig/network dosyasından gateway ile ilgili
ifadeleri kaldırdım gene olmadı.

Yani hep aynı hataları aldım.

Tabi arkadaşlar bir tek S.Online ile uğraşmadım. 146'yı denedim. Rt-net'i
denedim. Turk.net'i denedim. Oralardada
erişim hesapları var. Bunlardada benzer hata mesajaları ile karşılaştım.
Ama en çok belirttiğim hata mesajları ağırlıktaydı.