[LINUX:20387] Re: Netwok Update

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Tue 10 Oct 2000 - 19:33:37 EEST

On Tue, 10 October 2000, "M.Nevzat ORNEK" wrote:

> Ilerde aginizi genisletmek isterseniz.
> Bir hayli genis bir network kurabilirsiniz boylece
> Bencede iyi olur. Fakat eger boyle bir sistem de yapiyi bilmiyoruz.
> Bu HUBin onunde ve arkasinda neler takili bunlari bilmiyoruz..
> birde bu genisleme istegi kac ay ay sonra gelisecek
> simid bir swicth en az 500$ fakat 1 yil sonra 100$ a sanirim dusuer
> iste ozaman bir switch almak daha akillicadir.
>
> Fakat 20 PC bir is istasyonlari ve sistemde cok fazla veri akisi varsa
> ki bunlarida bilmiyoruz. o zaman switch kullanmak daha mantikli
>
> sanirim anlatabildim..

> [...]

Selamlar...

Bir hikaye daha.. Burada bir otomobil ana bayisi acildi. 3 tane bilgisayar koydular. Excel'de bazi tablolar yapilacak, modemle merkeze yollanacak. Yapilacak is bu kadar. Ana firma Bir tane 16 port SWITCH aldirdi. US Robotics ext. begenmedi. ZOOM 56k olsun dedi. Simdi bir server alinacak COMPAQ bilmem ne alacaksiniz demisler. 13000 $ filan tutuyor. Artik gulermisiniz, aglarmisiniz bilemem. Ama kissadan hisse her zaman en pahalisi her yer icin en iyisi degildir diyorum.. Bilmem katiliyormusunuz ?

Saygi ve sevgiler..