[LINUX:20375] Re: Kppp Sorunu

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 10 Oct 2000 - 16:51:05 EEST

O zaman authentication nasil yapiliyor ? Yani her cani isteyen numarayi
cevirip bir baglanti alabiliyor mu ? (Boyle birsey mumkun degil tabiiki).
Kppp karsidaki terminal scriptini anlayacak kadar akilli degil. Wvdial
olsa otomatik algiliyor derdim fakat o da degil... Script le istenen
account bilgisi nasil gidiyor o zaman ?

Burada sadece noauth dan baska seyler var diye dusunuyorum...

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175
Fax: +90 232 261 4640