[LINUX:20298] Turke Print

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Mon 09 Oct 2000 - 14:02:21 EEST

 Merhaba

 HP 4P lazer yazici ile Turkce baski yapamiyorum. Daha
dogrusu malum yumusak g , $ harfi cikmiyor ( font
problemi? ), yanlis basim degil,HIC basilmiyor. Ascii
olarak butun harfler dogru cikarken (yani kucuk
boyutlarda txt print ettigimde ), boyut olarak 24
punto ayarlanmis karakter cikmiyor. Bir ps dosyasina
kendim manual olarak turkce karakter ekleyip gs ile
print ettim ama nafile, o da gozukmuyor. Ne yapmam
lazim acaba ? Simdiden tesekkurler

system: mandrake 7.01