[LINUX:20272] RE: 20229] Re: /proc/kcore

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Mon 09 Oct 2000 - 10:36:02 EEST

Gerçekten çok tuhaf yanlış hesaplamadıysam 4Kgibi bir fazlalık var hani
eksiklik olsa izah edebilirdim belki (genelde shadow ram'den kaynaklanıyor) ama
fazlalık için aklıma gelebilen çevresel aygıtlardaki (ekran kartı gibi) rami
kullanıyor olabileceği (lakin buna ihtimal vermiyorum) işlemciyi sorma sebebim
L1 ve L2 cache'i demi hesaba katıyor şüphesiydi ama bu savdanda maili
yolladıktan sonra vazgeçtim. Lavasier ilkesine göre ya ram'i söyleyen
yordamlardan birinde hata var, ya linux ekran kartı vs.den ram kullanabiliyor
yada biz yanlış hesap yapıyoruz. Gerçekten tuhaf bir durum.
iyi çalışmalar
memory