[LINUX:20260] Re: HAngi Dagitim?

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sun 08 Oct 2000 - 22:09:59 EEST

On Sat, 07 October 2000, "Can BAYTAN M.D. (Physiology)" wrote:

> Selam,
>
> Tamam 7.0 CD'si elimde var, Murat beyin hazirladigi paketi gonderir veya
> nerede bulacagimi soylerseniz, fedakar-cefakar slackware'i denemek
> boynumuzun borcu, bu eski version directoryleri ve .conf file'larin yerini
> unutturacak kadar saglam.
>
> Aaah ah! nerede o eski slackware'ler :-)
>
> Simdi yeri gelmisken size slackware'den neden vazgectigimin komik
> hikayesini anlatayim,
> Herkese tesekkurler iyi calismalar, slackware'de Murat beyin hazirladigi
> Turkce paketini veya adresini bekliyorum.

Simdi hepimize bir igne, hatta cuvaldiz..

Oturup yp* ve login'i turkceye port edelim. Gerekiyorsa kernel patch vs. de yapalim. Elin adami gelip bu isi yapacak diye beklersek daha cok bekleriz diyorum.. Eger uygun sayida tamam diyen olursa, linux.org.tr'de bir proje acariz. sourceforge filan isini ben hallederim..

Saygi ve sevgiler..