[LINUX:20225] Re: Ynt: Re:

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Sat 07 Oct 2000 - 18:17:19 EEST

Selamlar

Bizde zaten oyle yapiyorduk ama slackware serveri redhat makinadan NFS'le
backup'ini yaptigimizda butun gid'ler ve tarihler bozulmustu. Bunun icin tum
serverlerde ve mumkunse tum makinalarda ayni dagitimi kullanmak istiyorum.

Size katiliyorum ama boyle bir problem var. Yani sunu demek istiyorum:

1- Ogretim uyeleri serveri
2- Ogrenci-Asistan-Memur serveri (1-2 ayirimini merak edenler icin: Dekanin
        karari)
3- Benim okuldaki makina

sorunsuz gid ve tarihleri bozmadan cross-backup yapabilmeli, eh turkcede
sorunsuz olmali tabii. yp ile 2'ye login ihtimalide uzak degil Turkce
loginlede calissa samda kayisi olurdu.

Su andaki bana en yakin duran setup 1 ve 2 de RH6.2, 3'de mandrake. yp'yi
bilmem ama Turkce yazma problemi yok en azindan ikisindede.

Onerileriniz beklenir.

Iyi calismalar