[LINUX:20216] Re: Yine Turkce, illede Turkce ...

From: Emre Deveci (edeveci@turk.net)
Date: Sat 07 Oct 2000 - 12:31:43 EEST

Merhaba ,

Ben Mandreke 7.0'da Türkçe karakterleri çıkardım. Bu X86config dosyasına
http://www.gelecek.com.tr/redhat-turkce.php 'den aldığım yardıma göre
birşeyler ekledim açıkçası çok uğraştım çok sinirlendim ama sonunda oldu. Ve
hata iso8859-9 ile ISO8859-9 arasındaki küçük harf büyük harf sorunuymuş
galiba dosya isminin aynısını X86config dosyasındaki satırları aynen yazdım
oldu. Ayrıca ISO8859-9 dosyasını bir çok yere kopyeledim, itiraf etmek
gerekirse nasıl yaptığımı çok iyi bilmiyorum ama yaptıklarım bunlardı.
Sizde deneyin Türkçe karakterlere kavuşabilirsiniz heralde. Tekrarlıyorum bu
adrese gidin http://www.gelecek.com.tr/redhat-turkce.php orda denilenleri,
yapın ben Mandreke 7.0 kullanmama rağmen "Red Hat 6.0 ve Mandrake 6.0 ile X
Window altında Türkçe ayarları " altındaki ayarları uyguladım. XF86Config
dosyasında yazan dizinlerede ISO8859-9 kopyeledim ve küçük büyük harfe
dikkat ettim.

Emre Deveci