[LINUX:20208] Re: HAngi Dagitim?

From: NES (ersen@dinamit.sci.ege.edu.tr)
Date: Sat 07 Oct 2000 - 10:12:07 EEST

> Simdi bunlari yazmamin nedeni Slackware'in son versiyonlarini kullanan
> arkadaslarin tecrubelerini, elestirilerini duymak istemem, denemedigim
> dagitim elde bir tek o kaldi. (Umarim 4 yildan fazla turkceden baska
> hicbir sorunu olmadan tas gibi calisan Slackware'in lanetine ugramam).

Hocam, beni taniyorsunuz, slackware den baska dagitim kullanmam,
Ve bundanda son derece memnunum.
Turkce karakter probleminde haklisiniz, ama Murat Koc arkadasimizin
hazirladigi bi paket vardi, onu aldim kurdum, evdeki ve isteki
makinelerimde sw 7.0 kurulu, ustune Murat in paketini kurdum,
simdi Turkce problemi yasamiyorum.

O yuzden bence slackware e de bi sans verin derim Turkce konusunda ;))

Bug lar bulunacak ki patch edilsin.
Hatasiz insan olmadigi gibi, hatasiz yazilimda olamayacagi kanisindayim
hocam.

Iyi calismalar.

NES