[LINUX:20175] Re: Redhat 7.0

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 05 Oct 2000 - 15:39:39 EEST

Selam

Red Hat oldukça fazla değişiklik yaptı bu sefer, özellikle FHS'ye
uyumluluk sağlamak için dizin yapısını radikal bir kararla ciddi şekilde
değiştirdi. Web sayfaları artık /var altında, ftp de öyle. /etc altındaki
bağlantılar geriye uyumluluk sağlamaları için sembolik bağlantı haline
getirildi ve FHS'ye göre yeniden değiştiridldi. Samba için /etc/samba
açıldı. inetd yerine xinetd geldi, bunun ayar dosyaları inetd'den daha
farklı (/etc/xinetd.conf ve /etc/xinetd.d/). /etc/init.d yaratıldı, tüm
sunucuların başlangıç betikleri bu dizine aktarıldı. Hemen aklıma gelenler
bunlar.

Kişisel görüşüm, 6.2'ye nazaran biraz daha kırılgan bir yapı çiziyor bu
dağıtım. Beta testing aşamasını çok uzun tutmalarına rağmen. Bunu tamamen
yeni bir FHS yapısını denemelerine bağlıyorum.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş