[LINUX:20137] Re: NVIDIA Sahiplerine duyrulur.

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Tue 03 Oct 2000 - 20:42:24 EEST

http://www.nvidia.com/Products/Drivers.nsf/Linux.html

> Meraklisina..
>
> Saygi ve sevgiler..

 3D hardware acceleration, openGL 1.2 , vsvsvs linux
um da da descent 3, quake 3, soldier of fortune
oynayabiliyorum ya, amanin daha ne istiyim ?
:))))(kolaylik? :-P) Linux gercekten son kullaniciya
hitap etmeye basladi, son kullanicinin da cok ihtiyaci
oldugu destekler gelisiyor, bu sayede de bence daha
hizli yayiliyor. En azindan "windows da oluyo,linux da
niye olmuyo" lar bir bir azaliyor... Bu gelismeleri
yasamak keyif verici..