[LINUX:20090] Re: Ynt: Re: IRDA

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Tue 03 Oct 2000 - 04:00:38 EEST

> bazi IRDA lar half duplex çalışıyor bazen donanim dan anlaşılamıyor önemli
> bir konu ( benim başma win98 de geldi )
> kolay gelsin :-)

Selam,

karistirmaya devam etmekteyim (infrasi olan baska bir arkadasin teli
hacilayarak) son durum su

irattach o.k
irdaping o.k
irmanager !o.k

benim cektigim ayri irmanager lar gereken bir option u
saglayamadilar. linux-irda-utils in icindeki sagliyormus bende oburleri
ile kastim bosuna:((

simdi o da derlenirken hatalar verdi birde bunlari duzelticem
irda0 i attach etmis vaziyetteyim su an bir tek serial connection i buna
saglamam lazim bu da irmanager ile olacak is bunu da yaptim mi olayi
bitirmis olurum umarim (tabii sadece cep tel ile ilgili kismi).

ama simdi saat gec oldu yapmam gereken baska seyler var ondan mola.
bunu yaparsam laptop dan cep tel ile irda yala nete baglanmak isteyenler
icin bir tane howto yazarim:)))

bu arada saol

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC