[LINUX:20055] Re: ASP module and mysql...Lutfen cok acil....

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Mon 02 Oct 2000 - 12:24:49 EEST

Merhaba,
Linux altinda ASP uygulamalari calistirmak icin iki program var. Birincisi
Instant ASP ve digeri Crisp ASP. Ayrica bir tane de henuz gelistirme surecinde
olan ve cok da fazla ise yaramayacak olan bir Apache modulu mevcut. Instant
ASP calismak icin JDK' nin kurulu olmasini istiyor.

Bu programlara ftp://ftp.onar.com.tr/pub/linux/console/asp adresinden
ulasabilirsiniz.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
http://www.trlinux.com