[LINUX:20041] Re: 'out of memory' problemi

From: Serhat AZGUR (sazgur@stm.com.tr)
Date: Mon 02 Oct 2000 - 08:03:33 EEST

cevap veren herkese tesekkur ederim.
sorunumu soyle cozdum:
biliyorsunuz, Linux'un ne kadar "buffer memory" kullanacagini (yuzde olarak)
belirlemek mumkun.
 "2 10 60" olan (min. %2 memory, buffer icin ayrilir) oranı, isleri
hizlandirabilmek icin "80 10 60"
olarak degistirmis idim. Anlasilacagi gibi buda asagidaki hata mesajlarını
almama sebep oldu.
echo "60 10 60" > /proc/sys/vm/buffermem
simdilik sorunumu cozdu.

saygı ve sevgiler.
Serhat Azgur