[LINUX:20036] RE: [LINUX:19982] ip-masq:: NTproxy'ye karşı

From: Noyan Aydın (noyan@yahoo.com)
Date: Sun 01 Oct 2000 - 22:05:04 EEST

aynı durumda bir internet cafem var. henüz ip-masq denemedim ama daha önce
şöyle bir tecrübem oldu. fikir verirse diye yazıyorum...
win98 ve ICS veya başka bir NAT tabanlı sistemle bağlanırken kablo net
sadece 8 kb/s download veriyordu. win2000 denediğimde bu rakam 242 kb/s gibi
bir doruğa çıktı. bu sadece doruk tabii ama ortalama 6 kb/s den birden 14
kb/s ye çıktı. Sanırım ethernet kartı sürücüleri fark etti... kartı veya
sürücüyü (yani linux sürümünü?) değiştirmek denemeye değerdi. ben yaşarsam
bunu deneyeceğim yani...

iyi çalışmalar