[LINUX:20027] Re: squid sorunu

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sun 01 Oct 2000 - 20:28:03 EEST

Selamlar..

On Sun, 01 October 2000, "xxxx xxxxx" wrote:

> /var/log/squid klasoru olusmamis. /usr/local/squid/logs klasoru altindada
> herhangi bir log dosyasi yok.
>
> Yardimlariniz icin tesekkurler

Sizin versiyonunuzda log dosyasi squid.out olabilir. Elimde 2.2.STABLE5 var. Oncelikle squid ilgili dizinleri icin kullanici haklarini kontrol etmenizi tavsiye ederim. Ilgili dizinleri squid.conf'ta bulabilirsiniz. Bir de eger log dosyasi bulamadiysaniz system log'una (RH icin /var/log/messages) bakabilirsiniz.

Saygi ve sevgiler..