[LINUX:22356] kikbd

From: Can BAYTAN M.D. (cbaytan63@medstu.ktu.edu.tr)
Date: Wed 29 Nov 2000 - 11:13:01 EET

Selamlar,

FVWM kullanmaya basladiktan sonra KDE Turkish keyboardu kullanamamaya
basladi, hicbir yerde gormedigim garip bir keyboard map'i kullaniyor,
FVWM icinde "kikdb &" yazinca ayni garip klavyeyi goruyorum, kikbd'nin
bu problemi nedir acaba fikri olan varmi?

(home directorysindeki .Xdefaults file'i yok ettim ne olur ne olmaz
diyerek, degisen birsey olmadi benim tek yaptigim
/etc/X11/fvwm2/system.fvwm2rc, file ini degistirmekti),

Iyi calismalar.