[LINUX:21927] RE: [LINUX:21923] Ynt: [LINUX:21898] Re: [LINUX:21897] ISP Ahlakı (belkide genel olarak ahlak)

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Mon 20 Nov 2000 - 10:39:50 EET

saptamam var diyorsunuz da saptamanizin ne oldugunu anlayabilmis
degilim?
turk insaninda sanirim bir genelleme hastaligi mevcut.
birinden bir hizmeti alamadiginizda sorun hizmeti alamadiginiz
yerdedir. o sorunu sektorun butunune, sektorde calisan insanlarin
geneline nasil mal ediyorsunuz?

sanildiginin aksine dogru konfigure edilmis transparant proxy zarar
degil yarar getirir. band genisliginin daha efektif kullanilmasina
yarar bir anlamda.
dolayisi ile de maliyetleri bunula iliskili olarak da son kullanici
fiyatlarinin dusmesine bir olcude yardim eder.

sonucta dogru konfigure edilmis bir transparant proxy hizmetin
kalitesini arttirir.
yanlis konfigure edilmis bir proxy kullanan bir ISP yuzunden sektorun
OS bilgisini sinamak istiyorsunuz
arastirin tabi ama nasil arastiracaksiniz bari onun yontemini de
onerin.