[LINUX:21821] pppd dosyasi

From: Mustafa Ogun (mustog@yahoo.com)
Date: Wed 15 Nov 2000 - 17:37:01 EET

herkese merhaba;
redhat7.0 da /user/sbin/pppd dosyasina bir bakayim
dedim icinde sadece ELF yaziyordu. sonra sildim o
yaziyi internete yine baglanacak mi diye denedim karsi
modemle baglantiya gecerken hata verdi. sonra tekrar
yazim ELF 'i kaydedip yeniden denedim bu sefer karsi
modemden gelen ses kesilip sifremi kontrol etme
safhasina girer girmez modem kapanip ppp daemon died
unexpectedly mesajini vermeye basladi. dosyanin ilk
halinin uzunluguna bakmistim degsitrmeden once, benim
elle ELF yazdigim dosyadan farkli bi uzunlugu vardi.
galiba berbat ettim kurcalarken:-) simdi ne
yapabilirim? windowsdaki gibi bastan kurup kurtulayim
mi yoksa sadece pppd yi yeniden kursam(nasil
kurulacagini da bilmiyorum) duzelir mi? ya da baska
bir yolu da var mi duzeltmemin?
tamamen kendi hatamdan dogan boyle bi sorun icin
listeyi mesgul ettim ozur dilerim. yardimlariniz icin
sonsuz tesekkurler

=====
MustafaOgun