[LINUX:21680] MBR ucarsa

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sun 12 Nov 2000 - 12:32:16 EET

 Merhabalar

 Linux da ucan bir dosya sistemi-partition i kurtarma
konusunda bilgi edinmek istiyorum. Misal boot sector
ve partition table (sector 0) silinirse, benzer bir
hdd bulup da benzer bi partition table yapmadan bu
sistemi nasil kurtarabilrim ? dos da norton utilities
kullanirdim hep, ndd, diskedit vs. Peki linux da ?

 Onereceginiz program, URL ve-veya dokuman var mi ?
Sanirim herseyden once ext2 hakkinda detayli bilgi
ogrenmem lazim :)

  Tesekkurler

                                     Onur