[LINUX:21393] Re: Hylafax için yardım

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 02 Nov 2000 - 18:17:26 EET

> zafer aydin wrote:
>
> ben hylafax ı kurdum ve çalışıyor fakat ufak br sorun dısında. bilgisayara
> iki adet modem bagladım ve ikisinede gelen fakslar aynı klasorde
> toplanıyor. bunları farklı klasorlere nasıl paylastırabiliriz. yardımcı
> olanlara simdiden tesek..

Merhaba,

Teorisini soyleyebilirim sana. Hic uygulamadim. faxrcvd bir script
dosyasidir.

faxrcvd scriptine parametre olarak gelen degerlerden biri de hangi
device'tan (COM1, COM2 vs.) geldigidir.
man faxrcvd'den bir alinti:
-----
       devid the modem device on which the facsimile was
                 received.
-----

Buna gore sen script icinde nereye kopyalanacagini ayarlayabilirsin. Tek
problem script chroot ile calistigi icin (benim sistemimde) /var/spool/fax/
dizinini root olarak kabul etmesi. Yine de sen recvq icinde farkli iki dizin
acip bu dizinlerin icine kopyalayabilirsin gelen dosyayi.

Bir yere kadar senin istedigini yapar. Daha detayli bilgi icin faxrcvd
dosyasinin icine bak.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu