[LINUX:16992] rockwell sonuc & bırkac soru daha

From: ALİ ÖZEN (ozenali@hotmail.com)
Date: Sat 17 Jun 2000 - 21:51:39 EEST

Herkese slm
serdar beyın anlattıgını yaptım ve lınux modemı sıp dıye tanıdı. Bu benı
falasıyla memnun ettı cunku lınuxla ılk defa nete gırecektım... gırdımde
fakat baglantı kurulmasına karsın ne web acıldı ne lıcq baglandı nede ırc
.bıyerrlerde ayar hatası var muhtemelen ama nerne ve nasıl..
ıkıncı bır sonuc gecenlerde apache 500 ınternal server hatasını sormustum
gelen cevaplar dogruydu kodlarda hata vardı ama kodları ellı kere kontrol
etmeme rahmen hıc bısey bulamadım meger olay wındowsta yazılan kodlar lınuxa
gectıgı zaman sonuna ^M karakterı gelmesıymıs ben sıze wındowsta yazdıgımı
soylemedıgım ıcın ole cevap gelmemıstı neyse aynı hatayla karsılasıcak olan
yenı arkadaslara uyarı olsun...
ama sımdı apacheyle ılgılı baska bı sorun var http://localhost yazdıgım
zaman permıssıon hatası cıkıyor ayarlarıyla oynamadım. bırde
http://localhost/cgi-bin/bilmemne.cgi yazdıgım zaman fıle not found 404
hatası alıyorum dosyanın o klasorde olduguna emınım http://localhost/cgi-bin
yazdıgım zamanda aynı hatayı alıyorum webmıne le karstırdım bıraz hersey
normal gorunuyodu... su konular hakkında aydınlanırsam aydınlatana mınnet
duyarım sımdıden tesekkur