RE: [LINUX:7198] RE: mysql

Subject: RE: [LINUX:7198] RE: mysql
Murats@turktraktor.com.tr
Date: Tue 29 Jun 1999 - 15:32:50 EET DST

Ok rpm paketlerini yukleyince sorun kalmadı .
Ben tgz uzantılıları kurmuştum ama sorun yok şimdi. Timdiki sorunum root
password sorunu
Aşaıdaki komutu çalıştırınca hata veriyor
mysql> UPDATE user SET Password=PASSWORD (`polaris`)
    -> WHERE user=`root`;
ERROR 1064: You have an error in your SQL syntax near '`polaris`)
WHERE user=`root`' at line 1
mysql>