[LINUX:2808] Re:

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Thu, 24 Dec 1998 10:53:23 +0200 (EET)

On Wed, 23 Dec 1998, imrana wrote:
> Cunku bu yapi fazla teknik bir dokuman olusturur ve pratik olarak yenilerin
> isine yapamaz. Kendimden biliyorum. Hic bisi anlamiyordum.

ok... benim aklimdan gecen bir tur "troubleshooter". Yeni/eski herkesin
kullanabilecegi, knowledge base'inin her gun genisleyebilecegi birsey.
Senin onerdigin ise yeni baslayanlar icin bir kilavuz niteliginde.

Soyle yapalim. Projenin fazlasi zarar getirmez. Ben, ilgilenenlerle
troubshooter'a, sen digerleri ile beginner's guide'a basla...

nasil olur?
bd