[LINUX:2793] Re:

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Wed, 23 Dec 1998 20:57:17 +0200 (EET)

On Wed, 23 Dec 1998, Burak DAYIOGLU wrote:

> [...]
> islevini kendi kendimize ustumuze almis oluruz, ki bu *bence* yanlistir.
> Listelerin faydasi, asenkron ve diledigimizce yardimlasabiliyor
> olmamizdir. Onerilen turde bir yapi zorunluluk/yukumlulugu de beraber
> getirecektir diye dusunuyorum.
>
> FAQ'ya girmesi onerilen soru ve cevaplarin CGI'lar araciligi ile
> toplanmasi fikrine sicak bakiyorum. Yazilimlari ben hazirlayacagim.
> FAQ sitesinin iceriginin duzenlenmesini ustlenebilecek (standartlarini
> belirleyecegiz, is mekanige yakin olacak) babayigit var mi? Sablonlar vs.

Himm bence Burak bu meseleyi genel hatlariyla konu$up bir karar vermek
lazim.. Bu arada genel olarak iCerik dUzenlenmesini Uzerime alabilirim ama
sadece tek ba$ima deGil..;) Benim istediGim Herkesin Ozellikle ilk
ba$layan kullanicilarinda zorluk CEkmeyeceGi bir yapi olu$turmak..
Ya bunun iCin bircok kaynaGi sentezleyip listedeki genel sorularida onun
iCerisine eklemek yada ba$tan linux overview gibi bir dokuman yazmak..
Tabii buna Once bir karar vermek lazim.. herkesin dU$uncesine Ozellikle
yeni ba$layanlarinkine Cok ihtiyacimiz var..
Bu arada bana gOre ilk ve ilk olarak Linuxa ba$layan birine Oncelikle
neyin ne olduGunu anlatmak lazim..
Benim aldiGim feedbacklere gOre kullanicilar en ba$ta tam olarak
kullandiklari sUrumun ne olduGunu? Kernelin ne i$e yaradiGini filan tam
olarak bilemiyorlar..
Demek ki burda ters bi$eyler var.. Ayrica tembellikmi bilemiyorum neyi
nasil bulacaklarinida tam bilmiyorlar.. Aslinda tam olarakta neyi
aradiklarini bilmeleri imkansiz o yUzden bizim onlara neyi aramalari
gerektiGini anlatmamiz gerekiyor..
Kissadan hisse hele bir oturup tam olarak ne yapacaGimiza karar verelim
diyorum.. CunkU izlediGim kadariyla herkesin kafasindan bir ses
Cikiyor(Benimde dahil olmak Uzere) Boyle oluncada bir yere varamiyoruz..
Fikir benden Cikti ama mesele bayaGi dallanip budaklandi..
Ben esasinda yava$ yava$ bir dOkuman hazirlamaya ba$lami$tim ama yinede
GNU felsefesinden giderek herkesinde parmaGinin olduGu bir cali$ma
olu$turmak istiyorum.. Siz ne dersiniz..?
iyi CAli$malar.
dS