[LINUX:2495] Re: Suse ve Turkce

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sat, 12 Dec 1998 13:02:27 +0200 (EET)

On Sat, 12 Dec 1998, Uzman wrote:

> Merhaba,
>
> Suse, Turkce sorunu yasamaya devam ettiriyor beni.
>
> Linux.org.tr ftp`sinden aldigim fontlardan bazilarini, gerek X11 gerek
> Office 40 dizinlerinin altindaki /font`larin altina kopyalamama ragmen,
> degisen bir sey olmadi.

Sadece kopyalamak ne yazik ki yetmiyor..
Sistem konfigurasyon dosyalari Uzerinde kucuk ayarlamalar da yapmaniz
gerekiyor.. Suse ayarlamalarin nasil yapildiGini bilmiyorum ama coGu
daGitimda bu i$lemler loadkeys ve setmap programlari ile yapilmaktadir..
ftp://ftp.linux.org.tr/pub/turkce/linux-NASIL/turkce-nasil/NASIL-Turkce.ascii
size bu konuda bayaGi yardimci olacaktir..

iyi Cali$malar..
dS