[LINUX:2375] Re: Lilo sorunu

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Wed, 9 Dec 1998 11:22:41 +0200 (EET)

yeniden kurmaniza hic gerek yok!!!!

linux olarak acin!
/etc/lilo.conf dosyasina girin ve bir inceleyin.../
burada Win95 ve Linux un sirasini degistirin!
sonra save edip cikin ve

lilo

kmutunu verin!
size linuz ve win95 [veya verdiginiz isim ] yazar...
linux un yaninda * isareti olur,! bitti...

daha fazka bilgi icin

man lilo
man lilo.conf
deneyin

iyi calismalar...

On Wed, 9 Dec 1998, [ISO-8859-9] Ali Aydın wrote:

> Selamlar.Bir arkadasima Linux u ballandira ballandira anlattim.Microsoft
> urunlerden ustun yanlarini vurguladim.Uzun lafin kisasi Makinasina linux
> kurmaya ikna ettim.Redhat 5.2 yi yuklemeye basladik.Kurulum bitti.Ben bi
> ara disari cikmistimki Lilo konfigurasyonunu yanlis yapmis.Makinada win95
> de vardi.Ama acilista default olarak windows degilde linux basliyor.Bunu
> degistirmenin yolunu bana anlatirsaniz cok sevinirim.Aksi halde linux u
> yeniden yuklemek zorunda kalacagim.Tesekkurler.
>
> Ali Aydin
> alia@bilkent.edu.tr

- ~ Sait Karalar \
- Bimel LTD, Ankara |----> http://www.bimel.com.tr/~sait/