[LINUX:1985] Re: mail list

Mehmet GUZEL (guzelm@ceng.ktu.edu.tr)
Fri, 20 Nov 1998 14:16:49 +0200 (EET)

Satir baslarinda hep mail olan bir bir dosya olusturun...(bu dosyanin
ismine mesela mail1 deyin.) daha sonra asagidaki komutlari yapin.
$cat /etc/passwd|cut -d":" -f1>usersname
$paste mail1 usersname >mail_gonderilecekler
daha sonra bu son olusan dosyaya calistirma hakki(+x) verin ve sonrada
dosyayi calistirin...
Iyi calismalar....
Mehmet GUZEL
guzelm@ceng.ktu.edu.tr