[LINUX:1861] Re: Internal fax/modem board for Linux

Bahadir Kiziltan (b_kiziltan@hotmail.com)
Fri, 13 Nov 1998 14:34:15 +0200 (EET)

Selam

Kullanmakta oldugunuz modem MS-Windows platformunda calismak uzere
tasarlanmistir. Bu ortam disinda (buna DOS da dahil) herhangi bir
bicimde calismayacaktir. Ayni marka ve model modem'i ben de
kullaniyordum. Sonuc olarak yeni bir modem aldim.

Yeni bir modem almaya karar verirseniz, modem'in DOS altinda calisip
calismadigini ogrenin. DOS altinda calisiyorsa buyuk olasilikla LINUX
ortaminda da calisacaktir.

Calisan bir model diyorsaniz kullanmakta oldugum Datron 33600 modelini
onerebilirim.

Saygilar

>Date: Fri, 13 Nov 1998 09:08:53 +0200 (EET)
>From: "RIDVAN SONMEZ (R&D)" <SONMEZR@alcatel.com.tr>
>To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
>Subject: [LINUX:1852] Internal fax/modem board for Linux
>

>Iyi gunler,
> Size bu e-mail gondermemin nedeni bir Linux kullanycylary grubunla
>irtibata girmek ve
>yardym istemek : evde kullandygym bilgisayaryn (PC Pentium 200 MMX)
modem
>karty yalnyz Windows altynda caly?abilen bir fax modem karty oldu?unu
>ke?fettim ( winmodem - Zoltrix model HSP 336 Deluxe ). Linux altynda
>hangi internal modem karty ile Internet baglantysy kurabilecegimi
>bilemiyorum.Bir kac yere sordum fekat
>satycylar ve distribitorler bu konuda yeterli bilgi sahibi
degiller.Bana