[LINUX:1800] Re: turbo pascal 7.0 benzeri pascal

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Tue, 10 Nov 1998 13:07:56 +0200 (EET)

On Tue, 10 Nov 1998, Esref DERiNKAYA wrote:

> Merhaba
> Gecenlerde birisi Turbo Pascal arabirimine benzer bir arabirimle linux
> icin pascal oldugunu soyledi. Ne derece dogru bu?

Himm .. Benmiyim acaba..!!!
T.P arabirimine deGil syntax ve komutlarina benzeyen bir pascal var
Nami deGer fpc pascal.. Gayet gUzel.. Almanyada sanirim geli$tirildi..
Birkac denememden O.K aldi..
Grafik Liblerinde sorun var sanirim.. Yeni sUrUmlerinde belki
dUzeltmi$lerdir.. Ben beGendim..
T.P 7.0 uyumlu olduklarini idda ediyorlardi..(GUI Libleri di$inda)
194.27.12.1/pub/language/pascal altindan CEkebilirsiniz...
Lab uygulamalari iCin bire bir. AMa derlenmi$ code biraz bUyUk..
Buda programlari biraz hantalla$tiriyor.. Ben C derim ama Pascalda ilk
ba$layanlar iCin gUzel bir dil..
iyi Cali$malar..
dS