[LINUX:1488] Re: İlt: [LINUX:1485] Re: xISP ve surfing

heroin (heroin@artemis.efes.net)
Sun, 18 Oct 1998 12:11:33 +0300 (EET DST)

Serdar TURAN wrote:

> [...]
sizler /etc/resolv.conf dosyasinda
search ve nameserver lari dogru olarak belirttiginizden eminmisiniz ayni
sorunlar xisp ile bende yasadim simdi kppp kullaniyorum cok da rahat
ayrica...:}
ayrica xISP ile pap baglanti yapabilen varmi?