[LINUX:1446] Re: linux+PPP

Batuhan OKUR (batuhan.okur@vestel-usa.com)
Tue, 13 Oct 1998 22:18:10 +0300 (EET DST)

pap-secrets,chap-secrets gibi bir dosya olacak ona kullanicilari
ekledinmi?
PPP how to da 26 yada 29. bolumdu galiba

Bide getty kullansan daha kolay olur.. (ben oyle yapmistim)
Modem init stringini at&S0=1 olarak degistir.. (ilk calmada ac, S0
registerinin degeri ne olursa o kadar calis sonunda acar default u
genelde 0 olur dikkat et!)

Dtr problemi mgetty den kaynaklaniyor gibi geldi..
Ama diger olay kesinlikle eksik dosyadan kaynaklaniyor olmali..
ppp-how to ya iyi bak onda hepsi var..
Kolay gele

Batu